luni, 11 aprilie 2011

Dimineatsa .!

Adorm cu stelele'n fereastra .. ma`ndragostesc ai visez .. In fiecare seara monotonia aceasta, zic asa pentru ca .. asa'mi place mie s'o numesc .. ma invaluie si iubesc asta .. Iubesc cand vad zeci .. sute de stele si ma gandesc ca nu sunt singurele .. ca in departare impanzesc poate alt cer.
Adiere .. Desi o simt in fiecare dimineata .. parca astazi este iar .. prima data .. Ma mangaie asa cum .. asa cum am nevoie .. Imi sopeste .. imi sopteste exact ce vreau sa aud .. Poate de aceea sunt dependenta de toate acestea. De cer .. de stele .. de vant .. dar marea ..?! Mi'ar fi placut sa fie micutsa, s'o pot tine'n palme fara ca vreau sa'mi alunece printre degete apa ei sarata. Dar nu'i .. Vreau doar sa spun ca .. imi este dor de ea. Atat .. !!
Citeste'mi te rog. Dimineata aceasta vreau sa'ti aud glasul rostind rar si clar cuvinte ce vor prinde contur. Sa ma linisteasca vocea ta si sa'ti întalnesc privirea .. Dar nu esti .. !!
Imi fac un ceai. E cald .. N'am avut rabdarea sa'l privesc cum fierbe .. Imi aduce aminte de cei nervosi .. Amuzant la ce'mi sta gandul .. !! Este deja 10:56 .. iar eu .. lenevesc in pat cu o patura pufoasa .. cu o dezordine inexplicabila in jur .. cu o adiere rece, specifica diminetilor mele si'un ceai ce'l beau cu pofta .. Scriu .. si am milioane de idei in dimineata aceasta .. milioane de planuri si milioane de gânduri .. Cred ca am vorbit prea mult si destul de ciudat .. :)